FANDOM

Andreea.jpg
Informații
Nume Aioanei Andreea
Cunoscut(ă) ca și Andreea Popescu
Născut(ă) 8 octombrie
Timișoara, Romania
Pule supte 0
Ocupații Studentă

Andreea Aioanei (de asemenea cunoscută ca și Andreea Popescu) este o fată invidiată de toată Timisoară, mulți băieți se dau la ea zilnic, dar nu au șanse cu ea. Andreea a contribuit la single-ul "Snow White" de pe albumul de debut al Academiei, The Prostitution Flag, și la o mare parte din albumul Hooker.

ControverseEdit

În mai 2015, Andreea a dat țeapă la cea mai grasă balenă din America, pe nume Rachel Mergel, făcând marea balenă să strice o sumă de 1000$ pentru un bilet pentru a o aduce în America deoarece marea balenă era convinsă ca Andreea ține la ea și vrea un viitor cu ea, în cele din urmă, Andreea a declarat: „Cred că îi lipsește o doagă dacă crede că aș fi putut fi interesată de ea, este foarte varză și cred că nici nu avea acea bogăție care ea susținea ca o are. Bineînteles! Orice fata așa disperată după o fată frumoasă ar minți in acest hal, dar chiar nu cred că aș putea sta cu o asemenea balenă nici pentru toată averea din lume.”

În decembrie 2015, Andreea a făcut mișto de cea mai umflată cu pompa fată din Brașov. Convingând-o că este interesată de ea, dar la sfarșit i-a spus că este doar o vacă încalțată și că a facut mișto.

ContribuțiiEdit

  • „Snow White” (vocalistă)
  • „Curvele Sunt Praf” (vocalistă)
  • „Raffaela (Skit)” (vocalistă, compozitoare)
  • „Panaraffa” (compozitoare, vocalistă)
  • „Andreea Tha (Skit)” (vocalistă, compozitoare)
  • „Rachel (Skit)” (vocalistă, compozitoare)
  • „Butter Rules” (vocalistă, compozitoare)
  • „Emmy (Skit)” (vocalistă, compozitoare)
  • „Amateur.com” (compozitoare)
  • „Panaraffa (Pt. 2)” (compozitoare principală, vocalistă)

CuriozitățiEdit

  • Andreea niciodată nu se culcă cu fetele cu care stă, decat dupa 90 de zile dacă relația merge bine.
  • Andreea a stat cu cateva femei grase, decalrând că a fost foarte scârbită de experiență și că e greu să uite asemenea tragedie.
  • Andreea este o iubitoare de animale, in 1 mai 2016 a purtat primul bikini realaizat din blană de pisici de diferite culori, apărând în Vogue, Vanity Fair și ELLE.
  • Andreea susține că a fraierit peste 30 de baieți, reușind cu frumusețea sa să le stoarcă mai mult de 1,000€.

Also on FANDOM

Random Wiki