FANDOM

Rachel mergel.jpg
Informații
Nume Rachel Mergel
Cunoscut(ă) ca și King Mergy Beats
Născut(ă) 31 Iulie 1993
New York (cică)
Pule supte Doar carnații.
Ocupații Mâncatul

Rachel Mergel (de asemenea cunoscuta ca si King Mergy Beats) este o obeza americana, ea a doborât recordul pentru ceea mai grasa fata (sau ce o fi) din america, cu cele 500kg ale ei. Rachel de asemenea produce muzica sa cu beșinile care le trage, râgâieli, cu chiorăite de stomac, si cu molfăiturile ei. Ea a reușit sa prindă in labele ei grase o fata minunata, dar acea fata nu s-a lăsat păcălită. S-a prefăcut ca o crede, iar balena era convinsa ca si ea tine la ea si i-a trimis o poza cu pizda sa care zici ca ar fi fost un animal in descompunere.

Viața trista de zi cu ziEdit

La începutul anului 2015 marea balena a cumpărat un bilet de 1000$ pentru a o aduce pe Andreea in america, însă Andreea nu s-a prezentat si i-a dat teapa declarând: "oricine vrea in america, însă nu pot sa risc sa ajung si eu la fel de obeza ca aceasta fiinţă, eu sunt de Dubai, Paris, Milano vreau mereu mai mult de la viată". Așadar obeza împuțita Rachel a rămas cu buza umflata si cu 1000 de dolari stricați degeaba. A încercat sa facă ba haos si scandal dar mai mult se făcea de ras. Andreea cu bunătatea ei fata de alte persoane cu mari probleme, a reușit sa o trimită pe marea balena la spitalul de nebuni după ce marea balena a înnebunit din cauza ca Andreea nu a vrut sa vina. Totul s-a încheiat urat, Rachel a ajuns boschetara pe străzile din New York, fumând iarba ieftina. Si de multe ori a încercat sa se sinucidă, insa cand se arunca in râu, realiza ca ea este defapt mai mai mare decât râul.

Also on FANDOM

Random Wiki